Askerdeki sikişim

İlk hikayemi 2 gün önce yazmıştımki bilinmeyen kişi hikayemi beğendiğini belirtip aynı zamanda ukala olduğumu söylemesi kısacası açık sözlü olması hoşuma gitmişti.Ona bi anda kanım ısınmış benden başka hikayen varsa zevkle okurum deyince 2. Hikayemi onun için yazayım istedim ümit ederim beğenir.Hikayelerime erişince mutlaka kelimesi kelimesine yaşanmış hikayelerdir. Hikeyemiz ise şu şekilde başlıyor: Üniversiteyi bitireli 2 yıl olmuştu abimler yurt dışından gelicekleri için yazın 1 ay izin aldım memlekete geldim.Abimlerde yurt dışından geleli yedi gün olmuş evde ailecek sabah kahvaltısı yaparken eve polisler geldi.Beni yaka paça askerlik şubesine götürdüler,askerliğimi erteletmeyi yapmış oldurmadığım için asker ne kadarağı durumuna düşmüşüm.şubede yoklamamı aldılar.Elimede kağıdı verdiler bilecik 2. Jandarma eğitim tugaylığına 3 gün için içinde teslim olmamı söylediler,akrabalarım şok içinde kaldı yapıcak bişey yok beni uğurladılar dönem kaybı olarak bilecik eğitim tugayına teslim olduk. Teslim olduğumun 1. Günü beni asker mutfağına verdiler sabah akşam bulaşık yıkıyorum,üstüm başım leş benzer biçimde kokmaya başladı, haftada 1 banyo yaptırıyorlar,kendimden tiksinmeye ve bu askerlik bitmez diye düşünüp bunalıma girmeye başladım.Birde mutfakta kedi büyüklüğünde fare görünce yemeden içmedende kesildim karnımı sadece kantinden almış olduğum biküvilerle doyurmaya başladım.1 ay geçmeden anons yapıldı meslek sahibi askerler iştima alanında toplansın diye.Kurtulmam için tek çare meslekci seçilmem lazımdı ve sonuç olarak seçildim. Usta birliği olarak doğuda bir şehire çıktı askerliğim.Ve subay ordu evinde resepsiyonist olarak askerliğimeze başladık.Siyah takım elbise beyaz gömlek hergün boyalı ayakkabılarla resepsiyonluk çok yakışmıştı.En güzel tarafı ekip elbise ile nöbet ve iştima olmadan sanki bi otelde çalışırmış benzer biçimde askerliğimi yapıyordum.Ordu evinin adam kuoförü ,bayan kuoförü .Lokantası herşeyi vardı.Kadın kuoförü ankaralı ve semra özal'ın kuofürüymüş bunu duyan ne kadar subay karısı varsa her gün bizim ordu evinde sıraya giriyorlardı saç yaptırmak için böyele askerliğe can kurban manken gibi subay eşlerinin içinde askerlik yapıyoduk.Benim rahatımsa hepsinden iyiydi komutanların eşleri bana çok samimi davranıyorlardı çünkü bayan kuoförü benden görevli olduğundan fişi ben kesip onları sıraya alıyodum istediğim kişiyi en öne geçirip işini derhal hallediyodum.3 ay benzer biçimde kısa bi zamanda ordu evinin tüm işlerini ben yapıyodum.çünkü herşey resepsiyondan bitiyodu tüm askerler ve komutanlar bi nevi resepsiyona muhtaçtı mesala:komutan resepsiyona telefon açar 10 asker yolla taş taşınacak derdi bende hiç sevmediğim adamları çağırır onları taşıtırdım.Komutanlar ise odasında musluk arızalansa veya en küçük bişey olsa bana haber verirler bende acil tesisatcı yollar işlerini hallederdim.Kısa zamanda ordu evindeki tüm komutanlarla dost gibi olmuştum,ama asla saygısızlık ve edepsizlik laubalilik örneği göstermedim.Tüm komutanların güvenini ve ordu evinin komutanın itimatını kazanınca ordu evinde istediğim benzer biçimde hareket edebiliyor kimse bana karışmıyordu işimide 4- 4'lük yapıyordum.İstediğim rütbeli komutana oda veriyor istemediğim ters olan komutanlara yerimiz yok deyip geri yolluyodum artık işin kurdu olmuştum.Bazen gelen ve giden telefonları dinliyordum bu sayede kimin kiminle yatıp kalktığını öğrenmiştim ve inanamamıştım bütün subay karıları kocalarını subaylarda karılarını başkasıyla aldatıyordu.Kimin eli kimin cebinde belli değildi. Bir gün resepsiyona bir yarbay eşi sibel hanım ve bir albay birlikte geldiler ve 2 ayrı oda istediler.Yarbay eşi sibel hanım çok nazik bakımlı fizik olarakta düzgündü benimle çok kibar ve alçakgönüllü konuşunca 2 ayrı oda verdim kendilerine,akşam yanındaki albayla lokantaya indiler. Ama çok samimi bi ilişkileri vardı derhal dikkati çekmişti,2 gün kalıp ayrıldılar,derhal kat görevlisine bunların kaldığı odaları bana söylemeden temizleme dedim.Ve odalarına çıktım.Yarbayın eşinin kaldığı odaya çıktım.Yatakta yatılmamış sadece el darbeleriyle çarşaflar bozulmuş yatak hafiften dağıtılmış kırışıklık bile yoktu,albayın odasındaki yatakta ise hanım saçları vardı anlamıştım olayı napalım askerde can sıkıntısından magazincilik oynuyodum.Birde 1.Katta 2 kız kalıyodu üniversitede okuyorlarmış.Biri tu genarel kızı diğeri kıd. Albay kızı ama bunlar bana gelip odamızı asla temizletme hepimiz temizliyoruz hergün odamıza kimseyi sokma diyorlardı.Biri gece eğitiminde okuyor diğeri gündüz bir gün; gece eğitimindeki kız odadan çıkınca odada kimse kalmamıştı aldım anahtarı çıktım odalarına aynaya baktım rujla ileti yazmış 'Aşkım gece 11'de gelicem''diye komidinde vibratörlü penisi de görünce bu olayıda çözmüştüm amma meraklıydım fakat işin acayip tarafı haz da alıyodum.Kimin ne icra ettiğindan aradan 15 gün geçmişti ki yarbay eşi ve albay yine orduevine geldiler gene 2 oda istediler ama ikiside sinirliydi bu sefer birbirlerinin suratlarına bile bakmıyorlardı. Bende 2 ayrı oda verdim akşam yemeği için lokantaya indiklerinde kavga ediyorlardı albay bağırarak mevzuşuyodu.2 gün kalıp tekrar ayrılmak için resepsiyona ücretlerini ödemek için geldiler ve önümde kavga ediyorlardı holde kimse yoktu.Albay hanıma amcık dedi sinirli şekilde ordu evini terk ederken hanımda arkasından orospu çoçuğu dedi.Ben donmuş kalmıştım.Yarbayın eşi bana seslenerek afedersiniz hesabımı çıkarırmısınız diyince irkildim yüzüm kıpkırmızı kesilmiş bi vaziyette hesabını çıkardım ödeme yaparken nazik bir halde sizdende özür diliyoruz dedi ve ayrıldı.Derhal anahtarları alıp odalarına kontrole gittim baktım bu sefer 2 odada yatılmış anlamıştım şimdi albayın neden sinirli bulunduğunu.... Zaten albay denen kazmada kazık gibi yere çaksan gider o tipte biri naziklik incelik denen şeylerden nasibini almamış fakat yarbayın eşi sibel hanım çok nazik ve kibar dı ve en önemlisi askerlere insan şeklinde davranıyordu. Aradan 20-25 gün geçmiştiki yarbayın eşi sibel hanım tek başına gelmiş karşımda dikiliyordu.Gülümseyerek boş odanız varmı diyince ben de gülümseyerek size herzaman odamız var siz yeter ki isteyin dedim.Bu arada haddim olmayarak size bir soru sorabilirmiyim dedim buyrun diyince çok sık ziyaretimize geliyorsunuz bunun sebebini merak etmiştim sadece dedim... Oda reprezant bulunduğunu ilaç tanıtımı ve dağıtımı icra ettiğinı çaşama illere vardığında dahi bu ordu evinde konakladığını bundan dolayı buraya sık uğradığını söylemiş oldu,bende memnuniyetle herzaman bekleriz deyip odasına gülümseyerek çıktı aslına bakarsak aklımda asılmak ve kur yapmak geçmemişti lafın gelişi öyle söylemiştim.Zaten ordu evindeyken asılan subay eşleri oluyordu açık şekilde fakat bir asker olarak böyle işe girişmek göt isterdi çünkü yakalanılsa askerlik bitmez di onun için bu şekilde efendi durmak daha iyi ve risksiz di.Sabah subay kocası işe gidince beni arayıp 1 dakka gelirmisin deyip odaya çıktığımda beyaz gecelik ve sütyensiz karşımda duran subay eşi dahi vardı. Buyrun ne istemiştiniz hanfendi diye sorunca televizyon açılmıyor bakarmısın der bende televizyonun düğmesini basınca ne hikmetse açılırdı.Ama ben ileriye gitmez efendi gibi odadan çıkardım.Amacım sağ salim askerliği bitirip gitmekti ama ben firar ettikca kadınların bana ilgisi artıyordu çünkü canımlı cicimli konuşurlar bense hanfendi diye hitap ederdim herzaman . Akşam olmuş yarbay eşi lokantaya inmişti.Ama o ne zerafetti öyle beyaz bir elbiseyle yavaş yavaş gülümseyerek ve insanı deli eden parfüm kokusuyla önümde öyle bir geçişi vardıki ağzım yarı açık kalmış gözlerim odaklanmış başka yeri görmüyordu.Yemeğini yerken lokantanın kapısından içeri bakar benzer biçimde ona bakıyor yemeğini yemesini seyrediyordum.Yemeğini bitirdikten sonra bir kadeh brandy siparişi vermişti,içkisinide bitirdikten sonra resepsiyona gelip sabah 7 de beni uayandırabilirmisiniz diye sordu .Bende sabah 7 de gececi resepsiyon dostum olucak ama ben notumu alıp kendisine söylerim o sizi mutlaka telefonla uyandırır dedim... Desene seninle vedalaşamadan gidicem dedi bende ona; problem değil iyi mi olsa 15 -20 gün sonra toplu vedalaşırsın borcun kalmaz diyince gülümsedi ve aynaya bakıp saçlarını elleriyle taramaya ve oflamaya başladı.Anlamıştım saçının şeklinden yada renginden memnun değildi. Ben başımı öne eğerek tekrardan haddim olmayarak bir öneride bulunmak isterim saçlarınızı sarıya boyatırsanız aynaya bakıp oflamak zahmetinde kalmaz aynalara gülümseyerek bakabilirsiniz ten renginiz sarı saça çok uygun sizi çok çekici yapar dedim.Bana dik dik ve şaşırmış bakmaya başladı bir bana bir aynaya bakıyordu.Ağzından gerçekten mi deyip görevin saat kaçta bitiyor diye sordu; akşam saat 8-9 arası devrettiğimi sabahta 8-9 arası devraldığımı söyledim.Görevin saat 9 da bitince ne yapıyorsun nöbetin mi oluyor dedi hayır cevabını verdim görevim bitince duş alıp yatağıma uzanıp gece 1 e kadar kitap okuduğumu hiç nöbetimin olmadığını söyledim. Bana yine dönüp bidaki safere önerini dikkate alıp karşına sarı saçlarımla çıkacağım deyince o işi bana bırakırsanız size yardımcı olabilirim dedim.Bana bakıp; -nasıl yardımcı olabilirsiniz -iyi bir kadın kuoförü biliyorum... Dedim -tamam ümit ederim saslınü unutmassın deyip odasına çıktı.. Sabah görevi devraldığımda çoktan gitmişti ben gene kendi halimde magazincilik oynuyodum kim kiminle nerede diye ....2 hafta geçmiş çok bunalmıştım komutanın yanına gidip -komutanım ben 1 hafta gece resepsiyon bölüme geçip kafa dinlemek isterim bunaldım dedim (gece resepsiyonu rahattır kimse olmaz iş yok güç yok komutanlar yok emirler yok televizyonu aç sabaha kadar izle gündüzde uyu) -komutan bana olmaz sen işi biliyorsun gececi resepsiyon bi salaklık yapıp başımıza iş açar dedi çünkü biliyor çarşı iznimde dahi 5 saatlik zamanda elini yüzünü bulaştırıyo ben yokken gerçektende bunalmıştım devamlı emir altında.... Emredin komutanım ---emredersiniz komutanım çekmekten ve ordu evinin tüm işlerini halletmekten bir tek 1 hafta kafa dinlemek ve yalnız kalmak istiyordum komutanıma yalvarınca dayanamayıp tamam dedi Bende gece resepsiyonuna geçmiş sabaha kadar televizyonun karşısında bacaklarımı uzatıp yatıyordum bazende barmen arkadaştan anahtarları alıp bi kaç kadeh içiyordum.Rahatım tıkırındaydı.Sabah görevi teslim edip yatağa girip uyudum.öğle vakti beni acil kaldırdılar ordu evi karışmış üstümü giyinip resepsiyona geldiğimde bizim ordu evinde sürekli kalan albay önüne gelene fırça kayıyo odasındaki musluk su kaçırıyormuş bizim resepsiyon arkadaşa söylemiş o da servisi arayıp yaptıramamış musluğun tepesinde sular fışkırıncada odaya su basmış.Ben araya girerek :komutanım ben derhal hallettiriyorum odanızıda pırıl pırıl yapmış oldurırım 3 saat içinde deyip albayı sakinleştirmeye çalışırken arkadan bir bayan bu nasıl ordu evi ben hanım başıma nerde kalıcam şimdi deyip bizim ordu evinin komutanına kızıyor kafamı bir kaldırdım bizim yarbayın eşi sibel hanım onada dönerek hanfendi yer ayarlarım ben size siz merak etmeyin 5 dakika mana mümütevazı edebilirmisiniz lütfen diyince koltuğa oturdu.Derhal telefonu arayıp tesisatçıları aradım 5 dakika içinde ordu evine gelmeleri icap ettiğini albayın odasının sular içinde olduğunu söyledim.Albay ordu evinin komutanına dönerek bu resepsiyona salak adam koymayın.Diye bağırdı ve çıktı .Arkasından komutan bana bakıp bidaha gece resepsiyonluğu sana yasak bundan sonra hep burdasın dedi: döşemçılar gelmiş odaya göndermiştim kat görevlisi 2 arkadaşıda odaya gönderip 2 saat içinde oda temizlensin yoksa albay sizi tavana asar deyince kat görevlisi arkadaşlar tamam sen merak etme hallederiz deyip odaya çıktılar. Ve şimdi sıra yarbayın eşi sibel hanımdaydı buyrun yardımcı olayım diyince yanıma gelip sizden önceki resepsiyonist boş oda olmadığını bana burda kalamıcamı söledi şimdi ben nerde kalıcam dedi: oda durumuna baktım gerçekten tüm odalar doluydu bir tek 2 tane general odası boştu orayada generallerden başka kimse kalamazdı ek olarak çok lüx tü sibel hanıma dönüp tamam buyrun odanızı göstereyim size deyip general odasına çıktık. Bana ben şimdi bu odada mı kalıcam diye bana şaşırmış bi vaziyette sordu şaşırmasıda naturel çünkü odanın içinde jakuziye kadar herşey var hertürlü içki mevcut bir nevi minik bir saray yavrusu gibi; sibel hanıma dönerek burda kalmış olduğunızı hiç kimseye söylemeyin burası general odası yoksa beni oyarlar,yarın oda boşalınca sizi oraya alırım dedim.Peki size teşekür ederim dedi.Iyi istirahatler hanfendi deyip tam odadan çıkarken saslınü unutmadın değbilimsel dedi.Bende siz ne zaman müsaitseniz açıklayın hemen sözümü yerine getireyim hanfendi deyip odadan ayrıldım.Resepsiyona inince bana telefon açtı bir saat içinde hazır olucağını söyledi bende tamam dedim hemen hanımefendi kuoförüne gidip sibel hanım gelicek saçlarını özenmesini onu tamamen değiştirmesini tüm hünerlerini kullanmasını bunun karşılığında ona ne isterse verebileceğimi söyledim. Oda çarşı izninde yiyecek ısmarlarsan olur dedi kabul ettim.Sibel hanım ininceye kadar hiçbir bayana fiş kesmedim kadın kuoförünün azca rahatsız olduğunu söyleyip yarın gelmelerini rica ettim.Ve sibel hanım inmişti bende buyur edip kuoföre kadar eşlik edip koltuna oturttum. Sibel hanım bana dönerek hadi bakalım tanım et saçlarım nasıl olmasını istersin dedi bende kuoför arkadaşa aslına bakarsan tarif ettim o biliyor deyip çıktım.. Kalbim güm güm atmaya başlamıştı acaba iyi mi olucak ya beğenmezse saçını diye düşünüyor ayakta volta atarak onun çıkmasını bekliyordum.Kuoförden sonrada akşam yemeği için lokantaya geçeceğini bildiğim için derhal lokanta şefi arkadaşa gidip bir masa ayırmasını çiçeklik içinde kırmızı tek bir gül koymasını istedim.Bahçede gül doluydu hemen çıkıp yapraklı bir gül kestim.Bunu vazoya koy dedim.Ve sibel hanım yemeğini bitirdikten sonrasında bir duble brandy ikram etmesini istedim lokanta şefi arkadaşıda halletmiştim sıra garson arkadaşa gelmiş ondanda 3 adım ilerisinde durmasını bir isteği olduğunda derhal halletmesini rica ettim onuda böylece halletmiştik zaten lokantada garson çoktu diğer komutanlar anlamazdı bile.Ve sıra kuoförden çıkmasını beklemeye gelmişti. Kuoförden öyle bir çıkışı vardı ki yüzünde tebessüm yanaklarında güller açıyordu sarı saçlar beyaz tenine okadar yakışmıştıki güzelliğine 1000 güzellik katmış,öyle güzel bir hanım olmuştuki ....Rüzgarında salınmamak , güldürmüş olduğunde gülmemek , dokunduğunda titrememek , kokusunda kendinden geçmemek mümkün değildi.öyle bir kadındı ki , dumansız ateş gibi.. Göğün bulutsuzluğu gibi.Berrak ve saf yanıma gelerek çok fakat çok teşekür ederim benim baştan değişmeme hayatla sulhmama sağlamış olduğun için .......Bense ben teşekürü haketmedim aslolan teşekürü hakeden kuoför arkadaş o'dur sizi bu kadar mutlu icra eden ve teşekürü hakende o dur dedim.Ve buyrun masanız hazır deyip önden lokantanın kapısına kadar eşlik ettim amacım konuşmasını engellemekti ve tekrardan resepsiyona döndüm.Bu gidişatı sevmemiş korkmaya başlamıştım.Gece resepsiyoncu arkadaşı arayıp rahatsızlandığımı söyleyip erken gelmesini rica ettim.Ve duşumu alıp yatağıma uzandım.1 saat sonrasında resepsiyon arkadaş yatağıma gelip bir bayan seni çağırıyor.önemli bulunduğunu söyledi bende uyumuş arkadaş demesini istedim.2 dakka sonra arkadaş yeniden geldi bir not elime verdi gitti şöyle yazıyordu: ''duşunu almış yatağına uzanıp kitabını okuduğunu biliyorum sen mi geliceksin yoksa ben mi geleyim.'' korkumdan delilik melilik yapar çıkar gelir diye derhal bi hamlede kıyafetlerimi giyip resepsiyona geldim. Bana hafif kızmış bir hali vardı.Hitabına müsade etmeden hanfendi siz odanıza çıkın ben derhal siparişinizi getirtirim,en çok 5 dakika sürer lütfen önden buyrun diyerek merdivenlere kadar konuşarak eşlik ettim.Amacım öteki resepsiyon arkadaşın bişeyden çakmaması sonra buyrun sibel hanım dedim. Seninle azca mevzuşabilirmiyiz diyince odanıza çıkın ben sizi telefonla odanızı arayım dedim .Olmaz yüz yüze konuşmamız lazım dedi peki 5 dakika sonra odandayım siz çıkın deyip erat ta 2-3 dakka bekleyip odasına çıktım.Kalbim heyecandan mı korkudan mı küt küt atıyo terlemeye başlamıştım.Hem general odasındaydık hem bir komutan eşiyle başbaşaydık.Aklımdan yakalanırsam sülalemi sikerler diye düşünüp elimde olmadan titriyodum.Koltuğa oturmuş benimde oturmamı rahat olmamı istedi.Bende ben bi askerim burda bu odada seninle beni başbaşa görürlerse beni çarmıha gererler iyi mi rahat olabilirim dedim.Fakat o güzelliği ve sadeliğ yok mu beni koltuğa yapıştırmıştı. Bana lokantadaki masayı ve garsonu sen mi ayarladın diye sordu evet diyebildim bir tek.Fakat soruların arkası kesilmiceni biliyordum.Niçin böyle bişey yapmış oldun ? Bende mutlu olmanı istediğim için dedim hedefim kısa cevaplar verip bir an önce kaçmaktı. Eğer size karşı yanllış birşey yapmış olduysam özür dilerim artık mümütevazı ederseniz gidebilirmiyim dedim.Ayağa kalkıp ben izin verinceye kadar gidemessin dedi. Bende ayağa kalkıp ben gidiyorum yoksa korkudan bayılıcam deyip kapıya yöneldiğimde bana seslenip ;şimdi ben komutanına gidip bana asıldı bu askeriniz ve lokantada da benim için bunları yapmış desem arkadaşlarında şahit vakaya esasen komutanın sana neler yapar dedi ; tanrıım bu cümleyi duydum ya dünyam yıkıldı nevrim döndü.Otur karşıma ve sorularımı cevaplamaya devam et dedi .Benden hoşalandın mı ? Ben titrek sesle evet çünkü ilk geldiğinizde nazik davranmanız hoşuma gitmişti diyince yanıma geldi elleriyle saçımı ve yanaklarımı okşuyordu.Eliyle çenemden tutup kafamı hafif kaldırıp dudaklarıma yapışmış dudaklarımı emiyor du .Ok yaydan çıkmıştı artık 1 dakka deyip resepsiyon arkadaşa telefon açıp acil birşey olursa general odasına telefon açmasını burda 2 saat uyucamı söledim çünkü sibel kadının genarel odasında kalmış olduğunı arkadaş bilmiyordu.Sibel hanım yavaş yavaş beni soymaya başlamış bense sudan çıkmış balık gibiydim ne yapıcamı bilmiyordum zaten sikimde korkudan kalkmıyordu.Yatağa uzattı çıplak kalmıştım ama o giyinikti üstüme çıkıp elinle sikimi avuçluyor diliyle her yerimi yalamaya devam ediyordu ama aklımı sexe veremiyordum.Ama yavaş yavaş tahrik olmaya başlamıştım alt tarafıma inip ben bunu kaldırmasını bilirim.... Nasıl olsa yeni duş aldın bende kuoför den önce aldım duşa gerek yok deyip sikimi ağzına aldı artık sikim ağzının içinde sertleşiyordu sonra beni yüz üstü döndürüp bacaklarımı ayırdı arkamdan taşaklarımı ve göt deliğimi yalıyordu tanrıım o nasıl bir duygu ilk kez bi kadın arka deliğimi yalıyor ama ben inanılmaz zevk alıyodum.Taşaklarımla göt deliğim arasını öle bi yalıyodu ki artık tamamen hazırdım ve aslabişey umrumda değildi ne general ne paşa aslına bakarsan askerlikte uzun süre abaza kalmışım inceldiği yerden kopsun diyordum.Beni sırt üstü dönderip sikimi ağzına alıyor sikimin ucundaki yarığa dilini sokuyor du bu başka yalıyor başka emiyordu bağlarırmamak için ağzımı yastığa geçirdim yastığı parçalıyordum ses çıkmasın diye gelmeme azca kalmıştı boşalıcamı anlayınca üstümden kalktı nazikce beni soyarmısın dedi birazcık önce titreyen korkan ben üstündeki elbiseyi yırttım sütyen ve kilodu aslına bakarsan nasıl çıkardığımı hatırlamıyorum kaç aydır am yüzü görmemişim hemen amına yumulup ıslanmasını istedim fakat zaten amı sulanmış ıslaktı hiç vakit kaybetmeden amına soktum dayanıcak halim yoktu ayların acısı vardı öyle kaygandıki amı üstüne yığılıp hızlı hızlı gidip geliyor yanaklarını ısırıyordum dudaklarını dudaklarımla parçalarcasına ısırıp emiyor amında gidip geliyordum.öyle bir boşaldım ki ayak parmaklarımdan kafamdaki saçıma kadar bütün elektreğim yokolmuştu öyle bir döl geliyordu ki sikimi yakarak geliyor bitmek bilmiyordu.Onu duşa soktum sabaha 5 e kadar her pozisyonu denedik birlikte...... Ama her olgun hanımla beraber olmam bana inanılmaz deneyimler kazanmıştırrıyordu. Saat 5 olmuş halim kalmamıştı sabah 8 de resepsiyona geçicemi söyleyip gidebilirmiyim diye izin istedim. üstümü giyinip hazırlandım dudaklarından öpüp yarın görüşürüz dedim bana dönüp ben bir asker eşiydim şimdi boşanma davamız var onun için askeri ve askerliği iyi bilirim sana biraz önce tehtit etmemin sebebi beni hakkaten bambaşka bir insan yaptın seni çok istedim o kapıdan çıkıp gitseydin bile asla seni rencide ve zor durumda bırakıcak bi hareket asla yapmazdım.Sana sonsuz teşekür ederim deyip boynuma sarıldı ama yanaklarında diş izi vardı ben halledrim sen merak etme dedi.Artık 20 günde bir ordu evinde bir karım vardı hem çok güzel hem kibar. Her gelişinde 1 karton sigara ve kitaplar getiriyordu..
Previous
Next Post »

2 yorum

Click here for yorum
27 Mart 2021 01:46 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Balas
avatar
admin
30 Kasım 2021 04:28 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment