Evli çiftle sabaha kadar sikiştik

Mrb arkadaslar okan ben 30 yaşında esmer 180 byunda 80 kilo özel bir firmada çalışmaktayım size başımdan geçen evli çiftlerle sex hikayesi başımdan geçen bir anımı paylaşmak istedim umarım begenirsiniz yine bigün burada okudugum eşli hikayelerden birine yorum yapmış oldum numaramı bıraktım aradan bir kaç gün sonra geçmiştiki telim çaldı gizli numaran adı orhanmış eşini sikilmek istedigini söyledi bende niçin olmasın dedim kendisinin ve eşinin bunu istedikten sonra ama eşinin biraz tereddütlü ve çekimser oldugunu beyan etti bende onun bir kere konusturursan ben onu ikna ederim dedim tamam dedi ve bir gece saat 11 30 gibi yine telim çaldı arayan orhandı tam sevişirken aramıştı beni sonrasında eşine verdi birazcık çekimserdi ben iyi mi seviştigimiiz ona anlatırken orhanda anlattıklarımı oona uyguluyordu gittikce nefes alışverişi değişmişti artık daha rahat mevzuşmaya başladı ve bagara bagara boşaldı ogün hiç aramadılar yine ılriki günlerde aradı ama bu kere eşi cıktı tele ılk olarak mrb sikicim nasılsın beni erkeğimin yanında sikmeye hazırmısın dedi bende herzaman dedim ve ogece yine telde ben ifade onlar sevişti ama hep eşiyle mevzuştuk kapattık daha sonra gündüz aradılar ve bulusmak istediklerini söylediler kabul ettim ve beni çağrı ettiler hafta sonu gittim yanlarına beni orhan aldı ve evlerine gittik kapı acıldıgında gözlerime inanamadım karşımda harika bir kadın duruyordu fakat çok heyecanlı oldugu her hareketinden belliydi elini uzatıp eline degdigimde titriyordu fakat cok sıcaktı beraberce salona gectık cok guzel yemekler hazırlamıstı yemegımızı falan yedıkten sonrasında bırseyler ıctık orhan birden hazırmısın aşkım ikimiizn altında inlemeye dedi hazırım aşkım dedi ve ikimizn ortasına oturdu ve önce eşini sonra bana dönerek dudaklarıma yapıştı başladık öpüşmeye tüm çekinligini üzerinden atmış tüm şehvetiyle öpüşüyordu b enimle orhan izlemmeyle yetiniyordu ellerim memelrinde dudaklarım dudaklarında sevişiyorduk dudaklarından boynuna ordan memelerine indim uçlarını öpüyor dilimle çevreında daireler çiziyor hafiften ısırıyordum meme uçlarını.Daha sonrasında kendini arkaya ayslayıp bacaklarnı açtı iyice memlerinden göbegine ınerek ordanda bacak arasına indim iyice aralayıp bacakalrını amını öpmeye başladım kabarmış iyice ıslanmıştı amı .Yaladıkca adeta sular hızlanıyordu suynun her daamlasını içmeye gayret ediyordum. Bu araada ben onu yalarken oda orhanın sikini ağzına almış yalıyor orhan kendinden geçmiş vaziyette inliyordu.Ben amını yalarken iyice başımı amına bastırıyor agzımı amına iyice yapıştırıyordu. Artık hazırdı sikimi yemege bacakarını araldım sikimin başını amına yerleştirdim ve yavaş yavaş ilerlemeye başladıkca adeta çıldırıyordu sadece sok sok diye bagarıyordu artık hepsi girmişti . Hızlanmaya baSladım gıttikce hızlanıyordum.Amına her soktugumda bagarıyordu sik aşkım sok sikicim beni yaraga doyur diye inliyordu.Sonra ben uzandım o sikimin üstüne oturup zıplamaya basladı o zıplarken bende onun memlerini skıkıyor oksuyordum orhan yeniden yaklaşmış sikini yalatıyordu . Yeter birazda ben sikeyim deyip aarkasına geçti o sikerken bende sikimi agzına verdim öyle isteki öyle harika yalıyordki anlatamam. Gırtlana kadar sokuyordu. Orhana yeter sen herzaman sikiyosun bu gece hhep sikicim okan siksinm diyodu orhan hiç itiraz etmedi sana suprizim var dedi. Arkasını döndü kalçalarını ikiye ayırıp işte bu dediş anlamıstım yalamaya başladım kalcalarını orda göt deliğine indigimde daha heyecanlanarak kalcalarını sallıyordu.Dilimle yalayıp yumuşattıktıktanokan ben ist.Da ciddi reel gürüşmek istiyen 25 ve 50 yaş arası evli dul mutsuz olgun bayanları beklerim itimat ve gizlilik şart tercihim istanbul baktifim 25 ve 50 yaş arası evliçiftlere deneyimli etken olarak eşlik ederim itimat ve gizlilik şart tercihim istanbul no özele açık saygılarımla okan ben sonra orta parmqagımı sokmaya başladım daha sonra arkasına geçtim kremi hazırlamıştı önce benimkini daha sonra da kendi götüne sürerek hadi sikicim sok dedi başı nı yerleştirip yavas ca ilerlemeye başladım bir tek yavaş diyordu ve sonuna kadar sokmaya başladım artık yavas yavas kalcalrıı ileri geri yapıpdu hadi hızlan dediginde ben hızlanmaya basladım her soktugumda daha hızlı bagarıyordu artık alışmıştı götü hızla gidip geliyodum arık onun kac kere boşaldıgını sayamıyodum bende hazırdım artık bende hazırım canım dedıgımde derhal cıkardı ve elıne aldı. Basladı yalamaya yalaya yalaya benı agzıyla oyle bir bosalttıkı goguslerıne harikaydı.Sarsıla bosaldım ben oturdum bir kenara bu kere orhan devam etti benim açtıgım ordu yoldan o sikiyodu götünden.Oda okan ben ist.Da ciddi gerçek gürüşmek istiyen 25 ve 50 yaş arası evli dul mutsuz olgun kadınları beklerim itimat ve gizlilik şart tercihim istanbul benşyüzotuzbir altıyüzondokuz oniki atmış her şeyde önce güven ve gizlilik şart not:tekim aktifim 25 ve 50 yaş arası evliçiftlere deneyimli etken olarak eşlik ederim itimat ve gizlilik şart tercihim istanbul no özele açık saygılarımla okan ben bosaldı sonra banyoda ucumuz yıkanıp temizledndikten sonrasında yeniden devam ettik bu defa ikimiz aynı anada siktik onuda devamında anlatacagım sabaha kadar hiç uyumadan ara vererek siktikharika bir gece daha yaşamıştık hepimizde mutlu bir halde ayrıldık. Eger sizde aynı düşüncede olan çiftler hanımefendiler aramanızı veya hut eklemenizi beklerim gereck yada sanal sohbette edebiliriz pişman olmayacagınızdan kesin olabilirsiniz okan ben ist.Da ciddi gerçek gürüşmek
Previous
Next Post »

1 yorum:

Click here for yorum
27 Mart 2021 01:43 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Selamat Sportmen Erkek dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment