Karımın iniltisine yarrağım taş gibi sertleşmişti

Öncelikle sex hikyesi kullanıcılarına selam. Adım Mehmet Afyon’da yaşıyorum 38 yaşındayım. Eşimin adı gaye 36 yaşında, balık etli, bakımlı ve oldukca sexi bir kadın. Normalde aslen Kırkent’liyiz. Geçen yıl eşim ile beraber memleket ziyaretine gideceğimiz için karımın kuzeninin evinde kalacaktık. Halasının oğlu Rıza. Adem köyde yetiştiği için, hanzo kılıklı biriydi.Babasına benziyor diye devamlı dalga geçerdik.Memlekete gidişimizin ikinci gününü bitirmiştik.Eşimi memlekette halasının oğlunun yanında bırakıp ben memlekete gitmek mecburiyetinde bırakıldım.Bir kaçgün kaldıktan sonra akşam otobüsüne binip tekrar eşimin yanına dönmek üzere yola koyuldum.Eve giderken bahçe yolunu tercih ederdim.Birazcık daha yaklaştığımda Rıza’yı arabanın içinde görmüş oldum.Uzaktan bir kadınla seviştiğini fark ettim. Öncelikle rahatsız etmek istemediğini düşünsemde, daha sonrasında merak edip çalılıkların arkasından usulca izlemeye başladım.Daha yakından izlemeye başladığımda karısının olmadığına mutlaka kanaat getirdim.Rıza karısını bir başka kadın ile aldatıyordu.Peki bu hanımın kim bulunduğunu iyi mi öğrenebilirdim?Daha çok yakınlaşmaya karar verdim.Rıza oturmuş yarağını yalayan kadının saçlarını okşayıp daha çok ağzına bastırıyordu.Ben bir tek kadının saçlarını görebiliyordum.Hanım motor şeklinde aşağı yukarı inip çıkıyordu.Yarağını o kadar hızlı yalıyordu ki benim bile canım çekmedi desem asılsız olur.Hanıma ”o salak eşin seni ammından güzel sikememiş, yarağış nasıl yapılır sana şimdi gösteririm!Sikimi yalarken dişlerin çarpmasın dikkat et!” diye sövgü ediyordu.Rıza’nın sikini yalayan hanımı daha çok merak etmeye başladım. Daha sonra kadın donunu çıkarmak için kalktığı an eşim amaç bulunduğunu görmüş oldum.Beynimde kıvılcımlar oynamaya başladı.15 dakikadır Rıza’nın sikini yalayan hanım meğerse karım amaç’imiş.Karım o denli güzel sakso çekiyordu ki ben bile tahrik olmuştum.Yarrağım taş gibi sertleşmişti.Ne yapacağımı düşündüğüm o an, karım Rıza’nın yarrağının üstüne oturdu.O denli çok zevk almış olduğunı hissediyordum ki adeta inliyordu.”ahh ohh erkeğim sik beni” diye bağlarırıyordu.Karmaşa duygular içerisinde karımın başkası tarafından sikilişine şahit oldum. Bir süre sonrasında karım eteğini toplayıp arabanın dışına çıktı.Rıza’ya arkasını dönüp domaldı.Rıza’da arkasına geçip karımın ammına sokmaya başlayınca yine inlemeye başladı.Rıza hızlı bir şekilde karımı arkadan beceriyordu.15-20 dakika kadar bu şekilde devam ettiler.Daha sonrasında eşimin orgazm olduğunu gördüm.Karım boşaldıktan derhal sonrasında Rıza’da hızlı bir halde boşalıp eşimin üzerine yığıldı.Bende onları izleyip 31 çekip boşalmıştım.Karışık duygular içinde eve gittim.Daha sonrasında eşim ve kuzeni 2 saat geçtikten sonrasında geldiler.Bu süre içinde karımı siktiğini biliyordum.Bana söyledikleri mazeret ise akrabaları gezmeye gittik, geri geldik oldu.Ben sesimi çıkarmadım.Eşim ile yine evcilik oyunu oynamaya devam ettik.Bu şekilde sex hikayeleri sitesinede kendi hikayemi yazdım.
Previous
Next Post »

1 yorum:

Click here for yorum
30 Kasım 2021 04:28 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Selamat Sportmen Erkek dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment