Karımı sikilirken görmek

Güzel bigünün akşamıydı yurtdışından geldim karımı çağırdım hava limanına okadar güzel olmuştuki kuaför falan gördüğümde hayran kaldım olacakya aktarmalı geldiğimden valizlerim çıkmadı mecburen beklemek zorunda kaldık gideceğim yerde uzak olduğundan otelde kalmak zorunda idik valizler gelene kadar uçakta aldığım viskiyi yarıladık otelde gelirken frankfurttan öyle kıyafetler aldımki karıma bırak onları giydirdim ona göğüsleri minik karımın ama giysiden cıkacak kadar açık hele kalcası amcığı görünürcesine tangada aldım tabi karım nerdeyse sarhoş olmuştu valizlerde geldi geldik odayaepey seviştik bara gittik herkes ona bakıyordu hemen hemen çıplaktı bu gece bizim bazı arzularımız ve fantazilerimiz için tam bi fırsattı karımı sikilirken görecektim aslen o iki kişi tarafından siktirmek istiyordu fakat olmadı ben banyoya girdim karım viski için kola çağırdı garson geldi ben banyodan izliyordum karımın üzerinde tangası ve acaip bi sütyeni vardı cinsellik şhoptan almıştım garson şok oldu karımı görünce karım durmadı çekti zavallı çocuğu üzerine orospu yalatmaya bayılır çocuğun kafasını zorla itti amcığına öyle emiyoduki çocuk yiyordu adeta karımın amcığının dudaklarını sonrasında geçirdi karıma ne asılsız diyeyim çocuğun yarağı benimkinden kalındı karımın amcığının dudakları sanki içine basılıyodu birsaat sikti.
Previous
Next Post »

1 yorum:

Click here for yorum
30 Kasım 2021 04:25 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Selamat Sportmen Erkek dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment