Olgun karımı arkadaşıma siktirdim

Ben 45 eşim sevil 38 yaşında muntazam bacakları olan balık etli türbanlı bir kadındır yaklaşık 20 yıldır evliyiz artık sexs hayatımız eskisi benzer biçimde alev ateş değil monotonlaşmaya başladı.Bigün tanıdığımız arkadaşın düğüne gitmiştik düğüne gidiyoruz diye eşim o gün birazcık diz üzerinde kırmızı bir etek giymişti aynı işyerinde çalışan bir arkadaşım var ismi bayram düğüne bayram ve eşinide alarak arabamızla birlikte gittik gittiğimiz düğün salonu ikinci kattı eşimle dostumın karısı songül merdivenlerden çıkarken eşimin eteği diz üstünde olduğundan arkadaşım bayramın eşimin eteğinin yırtmacından baldırlarına kadar görünen bacaklarına dikkatli bakmış olduğunı fark ettim içimden kızmaya başladım fakat bende dikkatli bakınca benimde hoşuma gitti ve aletim kalkmaya başladı çünkü mükemmel görünüyodu ,düğünde eğlendik eve döndük.Bir gece eşimle sevişirken geçen düğüne gittiğimiz gün merdivenlerden çıkarken eteğin yırtmacından beyaz kalçaların götüne kadar gözüküyordu arkadaşım bayramında dikkatlice bakmış olduğunı söyledim eşimde yok canım arkadaşın bakmamıştır dedi geçiştirdi daha sonraki günlerde yine sevişirken eşim durup dururken hakikaten geçen gece söylemiş olduğin gibi bayram bacak aralarıma bakıyormuydu dedi bende yemin ettim bakıyordu diye bana arkadaşın kim bilir ne düşünmüştür dedi bende ne düşünecek şu bacaklara bak sütun gibi şunların arasına bir girsem demiştir dedim eşimde gerçekten böyle düşünmüşmü dür dedi bende hangi erkek olsa düşünür dedim sen benim karım olduğun şekilde benim bile o bacak aranı görünce sikim kalktı dedim o gece zevkle kendini siktirdi yine bir gece eşimi sikerkene aklıma o günkü bacakları geldi dedim ben bir öykü uydurayım geçen akşam bayramla bira içmeye gittik kafalarımız birazcık çakır olmuştu konu sex den açıldı dedim dostum bayram düğüne giderken eteğinin yırtmacından beyaz kalçalarına kadar gördüğünü çok hoşuna gittiğini söyledi dedim bana sen ne dedin peki dedi bende evet bacakları çok güzeldir filan diyerek geçiştirdim dedim daha sonrasında birazcık daha ileri giderek bacakları böyleyse bacak arası nasıldır diye sormaya başaldı bende bembeyaz olduğunu söyledim deyince sen sapıkmısın niye öyle söyledin insanın sikini kaldırmışındır dedi baktım amı iyice sulandı bana başka ne dedi demeye başladı bende seni sikmek istiyor dedim yok istemem dedi ama amcığı vıcık vıcık su oldu bende tam kıvamına getirmişken sende bayrama amını sikilmek istiyomusun dedim yok filan dedi fakat tam zevke getirdim şimdi olsa siktiririm dedi.Bende çok istiyosan seni siktireyim bende seni sikmesini çok isterim dedim.Eşimde iyi mi olacakki dedi ayarlamaya çalışayım.Dedim yine bir akşam arkadaşla içmeye gittik fakat bayağı içtik yine mevzu sexse geldi bu sefer konuyu ben açtım geçen bizim hanımın bacaklarına nasıl bakıyodun dedim oda yok ya ne bakması dedi bende saklamana gerek yok ben o gün çok dikkat ettim gözlerini ayıramadın bacak arsından diyince birazcık cesaretlendi ya kanka senin karıda hakikaten bembeyaz sütun gibi bacakları var dedi bana kızdınmı yoksa dedi bende yok ya dedim hoşuma gitti bakman bende baktım dedim o gece yenge rüyama girdi dedi ben de geçen gece eşime senin bacak aralarına baktığını çok hoşuna gittiğini seni sikmeyi istiyor dedim baştan kabul etmedi fakat zevke getirince seni istediğini söyledi dedim arkadaşım derhal ayağa kalktı sen bitanesin deyip boynuma sarıldı bana yengeyi ne vakit siktireceksin dedi bakalım ayarlarız dedim ama bir şartımın bulunduğunu söyledim oda ne dedi bende eşimi benim yanımda sikeceksin ben uyuyor numarası yapacağım dedim tamam dedi eve geldim olayı aynen eşime söyledim eşim ben utanırım zor yaparım gel vazgeçelim sonra pişman olmayalım dedi bende yok biseferden bişey olmaz dedim eşim bana bak alışırız bu devam eder sonrasında dedi bana sen bunu gerçekten istiyomusun sonrasında benim başıma kalkarsın bak dedi bende söz başına kalkmayacağımı bikez olsun seni başka adamın altında amını siktirirken seyretmek istediğimi söyledim bunu tanımadığımız bir kişyle yapmaktansa tanımış olduğumız biriyle yapmanın daha uygun olacağını bu kişininde tanıdığımız bayram bulunduğunu hem bayramın sikinin yaklaşık 20 santimetre ve kalınca bulunduğunu söyledim .Bu arada arkadaşın tayini izmire çıktı izmire gittiler dostla devamlı tel de görüşüyoruz ne zaman sikeceğim sevili diye beni arıyordu bu yaz sen ayarla dedim izmire gelelim orada siktirecem sana dedim oda tamam dedi eşini bir haftalığına çocuğuyla annesine göndermiş beni aradı evde kimse yok diye bende eşime hadi izmire gidelim bayramgil çağırıyolar dedim eşimde tamam dedi izmire arabamızla gittik arkadaş bizi karşıladı eşim arkadaşın eşinin adı songülün nerede olduğunu sordu bayramda dün aniden annesinin rahatsızlandığını memlekete gönderdiğini söyledi eşim bize yemek hazırladı akşam yedik dostum kanka bir iki kadeh bişey atalımmı dedi bende tamam dedim dışarı çıktık 8 tane bira aldık ben rakı alalım dedim arkadaş bugün bira içelim bira boşalmayı geciktiriyo yengeye boşalmadan yarım saat yaymam lazım dedi bende biraları içince ben sarhoş numarası suniım sen sik yanımda dedim eve geldik içmeye başladık eşimde izmir sıcak ya üzerine rahat bi şeyler giymiş bizlere hizmet ediyo ama arkadaşım eşimin beyaz bacaklarına bakıyo arada yarağını pantolonun üzerinden okşuyo çünkü kalkmış biralar bitti ben kafayı buldum heralde dedim şöyle uzanacağım dedim uzandım arkadaş eşimin yanına yanaştı sevil senin için ölüyorum bacaklarının arası rüyalarımı süslüyo dedi elini bacaklarına attı okşamaya başladı eşim yapma olmaz dedi arkadaş naz yapma sende beni istiyorsun dedi eşim istemiyorum dedi hem bak eşim burda uyanır rezil oluruz dedi o vakit gel yatak odasına gidelim dedi arkadaş elinden tutu zorlayarak yatak odasına götürdü derhal yatağa attı fakat kapı aralıklı ben derhal kalktım izlemeye gittim derhal eşimi çırılçıplak soydu amını yalamaya başladı eşim amını yalatmaya bayılır amını yaladıkca bacaklarını açıyor eşim bu arada yarağını çıkardı eşimin ağzına verdi yarak odun gibi olmuş eşim artık duramıyorunm bayram hadi beni karın yap karın olmak istiyorum dedi arkadaşım yarağını amına dayadı tencereş yavaş yitiyor yarısına kadar soktu hadi hepsinı sok dedi eşim fakat altında inliyor birden dostum eşimin amına kökledi altına kadar geçirdi eşim bir oh çekti eşime pompalamaya başladı ortalama 15 dakika pompaladı eşime içine boşalayımmı korunuyormusun dedi eşimde korunmuyorum fakat boşal dedi amına boşaldı eşim seninle yarağışmenin bu kadar zevkli bulunduğunu bilseydim seninle daha önceden yarağışirdim dedi eşim duşa girdi yanıma geldi yattı arkadaşda duşa girdi çıkınca eşimin yanına yine geldi eşim gelme bak oktay uyanır rezil oluruz dedi bayramda yok ona top atsan uyanmaz o sarhoş oldu dedi şimdi birde kocanın yanında sana yayacam dedi eşim olmaz desede eşimin bacaklarını ayırdı amını yalamaya başladı oda karanlık bir baktım arkadaşın yarağı nerdeyse ağzıma girecek nasıl oldu bilmiyom eşime girecek yarağı kaldırayım dedim ağızıma aldım yalamaya başladım yarak odun şeklinde oldu yarağını ağzımdan çıkardı karımın amına dayadı karıma o denli güzel yayıyor ki ben hayatımda hiç böyle zevk almadım karım ağzım kurudu su içeyim geleyim dedi su içmeye gidince dostum sende yarağı iyi yalıyosun ha dedi bende yok ya dedim bana senide sikmemi istermisin dedi bende bilmem dedim bana yenge çok azgın amı yanıyo dedi banyoda beni hem am deliğimden hemde götten sikin dedi bende kocanı çağırayım dedim yok kocamla olmaz dedi dedi yenge zenci yaraklarına hastaymış sen bu karıya zenci sexs filmi izlettinmi hiç dedi bende bikaç defa izletmiştim dedim bana tanıdığın zenci arkadaşın varmı diye sordu dedi bende bir dostum var ayarlamaya çalışayım dedim dedi onun bu konuşması beni dahada heyecanlandırdı baktım karım geliyo mevzuşmayı kestik tekrar ben uyur numarası meydana getirmeye başladımzaten eşimde kilot yoktu bir tek ince gecelik vardı hemen tekrar yatırdı altına yarağı derhal yine soktu ama ne sokuş karım oh dünya varmış dedi seri şekilde eşimin amına yaymaya başladı piston benzer biçimde girip çıkıyo ben acaip tahrik oldum boşaldım arkadaşımdan acaip sesler gelmeye başladı anladımki boşalacak tam boşalacağı süre sevil dedi sana yaydiğim benzer biçimde kocanada aynı yatakta yanında yaymamı istermisin dedi karım zevke gelmiş ya isterim dedi ben kaç kez boşalmış olduğumı hatırlamıyorum dostum bayramla ayarladığı zenci arkadaşı eşimi ikisi aynı anda tost yapmışlar zenci arkadaşının yarağı çok büyükmüş karımın amını dağıtmiş arkadaşım daha sonra bana anlattı zenci arkadaşı ile beraber karımı nasıl dağıttıklarını vede benide iyi mi siktiğini anlatacam.
Previous
Next Post »

1 yorum:

Click here for yorum
27 Mart 2021 01:45 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Selamat Sportmen Erkek dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment