Karıma doğumgününde sik hediye ettim

Slm Karım ile daha önce yaşadığımız görkemli masaj deneyimi nin tadı damağımızda kalmıştı. Fakat tek sorunumuz vardı biz Ankara’da masörümüz İstanbul da idi bigün karımı sikerken doğum gününde bana ne alacaksın diye sorması aklıma süper bir düşünce getirdi. İşlerimden dolayı biz İstanbul’a gidemezdik fakat masörümüz gelir miydi acaba? Hiç oyalanmadan sevişmemiz sonlanır bitmez koşarak webin başına gittim ve massageforwife.Com sitesinden masör emre ye mesaj attım. Kendimizi hatırlattım. Ankara’ya gelebilir ligini sordum. Gmeşhurk ücret karşılığında gelebiliyordu. Bu süper bir haberdi fakat isteklerim olacaktı. Evimize gelecekti ve karıma doğum günü sürprizi yapacaktık. Her şeyi planladık emre için tayyare biletlerini ayarladım. Ve karıma doğum gününde mükemmel bir sürprizim bulunduğunu söyledim. Oda arkadaşlarıyla doğum günü partisi vermek istediğini söylemiş oldu o zaman arkadaşlarını eve davet etmesini benim sürprizimi 1 saat öncesinde kendisine sunabileceğimi söyledim karım kendi doğum günü organizasyonunu yapıyordu. Bende kendiminkini karımın doğum günü geldiğinde önce iş yerine güzel bir çiçek ve çikolata gönderdim sonrasında kendim dışarı çıkarak mağazadan mükemmel o geççe giymesi için mini bir elbise aldım altında mükemmel çorap ve iç çfakatşırları armağan paketi yapmış oldurdım. Emre Ankara’ya gelmişti ve onu havaalanından aldım sonrasında pastaneden harika bir pasta aldık eve geçtik karımda erken gelecekti karımın gelmesine kısa bir süre kala emre soyundu ve sikiyle göbeği arasına pastayı yerleştirdik ve mumları yaktım şaraplar ve karanlık bir oda yolu aydınlatan mumlar her şey tamamdı. Fakat karımın odaya gelmesi biraz uzun sürecekti çünkü yanında bir arkadaşı ve alışveriş poşetleriyle geliyordu. Karım ve arkadaşı gelmişlerdi karımla kapıda öpüştük poşetleri aldım yanlarında pastaneden bir çocuk ta pasta ve süslemeler getirmişti çocuğu süslemeleri yapacağı odaya aldım pastayı masaya koyarak süslemeleri pratik bir halde yaptı karım ve arkadaşı da mutfakta çok çabuk hazırlanmışlardı her şeyi nerede ise.. Karıma mutfaktaki işleri arkadaşına bırak sana özel bir sürprizim var gel dediğimde arkadaşı doğal olarak siz gidin ben geri kalanı hallederim dedi. Karımı la yatak odamıza geçerken uzun süreden beri özlediğin bir şey dedim odamıza girdim karanlıktan bir tek mumları ve pastayı önce fark etti derhal arkasından yatakdaki adamı fark etmesi uzun sürmedi. Bir şaşkınlıkla aşkım bu ne dedi sana sürprizim aşkım dedim eve elinden tutarak pastanın yanına götürdüm biraz içerdeki arkadaşından dolayı tedirgin oldu fakat benim rahat tavırlarımla hadi üfle aşkım dedim karım pastaya üfleyince ışıkları yaktım ve masör emreyi daha net görüp heyecanı daha çabuk yatıştı. Karıma aşkım ilk pastayı birlikte yiyelim sen sonra arkadaşlarınla yersin dedim yatağın yanına oturduk ve çatalarla birkaç lokma pasta alarak karıma yedirdim sonra emre’nin sikini tutarak iyice sıvazladım ve üzerine bir lokma pasta koyarak aşkıma uzatım oda afiyetle yalayarak pastayı bir hamlede yuttu karım masörün yarağını hala yalarken pastayı usulca aldım ve karımın eteğini sıyarak tangasını çıkardım sonrasında emrenin kucağına oturtum masörümüzün kucağında zıplarak karımı boşaltım sonra masöründe hızlı boşalması için karımın içindeki sikini ve daşaklarını karımın amıyla birlikte tam bir cuckold koca şeklinde yaladım. Emre boşalacaktı ona karımın içine boşalmasını rica ettim hem bir ihtimal istediğimiz çocuk bu spermlerden olabilirdi. Emre ile bu konuyuda konuşmuştuk eğer anlaşırsak bize çocuk konusundada yardımcı olacaktı. Masör emre karımın amını spermlerle doldurmuştu fakat oradan dışarı fazla meniler akıyordu onları yalayarak temizlemek tabiki benim görevimdi. Sonra karım kendisine çeki düzen vererek mutfağa arkadaşının yanına gitti emreyle bizde hazırlandık ve içeri doğum günün kutlanacağı odaya geçtik karım ve arkdaşının içeride gülüşme seslerini merak ettim ve yavaşça mutfağın oraya giderek onları dinlemeye başladım. Karım arkdaşına benim çok rahat ve cuckold bir koca olduğumdan bahsetmiş karımın evli olan arkdaşı az önce içeride yaşadıklarımızı kapı deliğinden izlemiş ve bizimde müzdarip olduğumuz problemi kocasından habersiz emre ile çözmeyi zaten karımla planlamışlar bu konuşmaları duyunca içeri girdim Ankara şeklinde genel anlamda tutucu ve herkesin mesafeli olduğu bir yerde mevzuşmalardan cesaret alarak karımın kalçalarına bastırarak sarıldım ve arkadaşının gözlerine bakarak karımın boynunu v yanklarını öptüm bu ortamı ateşlendirmişti. Sonrasında mutfaktan çıktım fakat kapının kenarında soteye yatarak dinlemeye devam ettim. Karımın arkadaşının adı Pınardı karıma sordu peki bizler nasıl açılacağız Masöre kocanın haberi olmadan dedi. Birde şartları neler diye sordu biz daha ilk tanıştığımız günlerde masörle bu mevzuyu msn den mevzuşmuştuk cidden mantıklı ama ağır şartları vardı çocuk yapmak için işte 250 bin şeklinde bir sayı ki bu pınara hiç dokunmazdı hem kocası hem kendisi aileden zengindi çocuğu her daim görecek ve mesajşim kesilmeyecekti. (bunu ileride bir karışıklığa maruz kalmamak için kati istiyordu) fakat Pınarın bir problemi vardı kocasından habersiz bulunduğunu söylüyordu artık ne kadar doğruysa! Karım Merak etme ben hepsini paylaşacağım Masörle dedi. Bu sırada kapı çalınca hızlıca kapıya doğru yöneldim karımın arkadaşları ve eşleri gelmeye başlamışlardı. İçeriye davet etim emre ile arkdaşımız olarak tanıştırdım. Doğrusu hazırlıklar bitmiş karımın arkadaşları gelmiş bizim doğum günü yemeğimiz ve partimiz başlamıştı. Pastaya üflenme vakti vardığında karım her insana teşekkür etti ve gecenin yeni başladığını yarının tatil bulunduğunu kimsenin bir yere gitmemesini istedi. Pata üflendikten sonrasında hepimiz hediyelerini verdi bende yeni almış olduğum giysi ve iç çfakatşırlarını verdim karım elbiseyi açtı harika dedi. öteki paketleri açmamsın konusunda uyardım ne yaşarsak yaşayalım sonuçta Ankara’daydık. Karım elbiseyi giymek istedi Pınarla yatak odasına geçti bu sırada emrede kaybolmuştu. Ortamı uygun bulur bulmaz yatak odasına koştum masör ile mevzuşuyorlardı işte karım Pınarın çok dürüst güvenilir biri olduğundan bahsediyordu. Emrede şartlarının kati ve sonsuza dek rahat ve refah içinde olabileceğinden fakat fiyat ve sonuna kadar çocuktan haberdar olma şartının kocanızın haberi olmasa bile değişmeyeceğinden bahsediyordu. Sonucunda anlaştılar Karım peki ne zaman demeye başlarsınız dediğinde Emre şimdi dedi ve Pınarı bir hamlede kendine çekerek öpmeye başladı pınar heyecandan titriyordu ve sonra direk domalttı pınarı eteğini kaldırdı ve diz çökerek amını ve götünü yalamaya başladı karım ben sizi rahat bırakayım diye kapıya yöneldiğinde ben biraz saklandım fakat emre onunda kolunu tutarak sende arkdaşına örnek olmalısın dedi karımı yatağın üzerine çekti ve eteğini topyekün çıkararak sikmeye başladı pınar nefes nefese heycandan bayılacak benzer biçimde karımı izliyordu karım çok çabuk boşalan biri titreyerek boşaldı ve emre sen üstünü giyerek kocana gidebilrisin aşkım dedi. Karım üstünü giyene kadar emre ile pınar öpüştüler karım dışarı çıkmadan ben koşar adımlarla odaya geçtim karım geliğinde muhteşem görünüyordu. Masör ile Pınarın gelmesi 1 saati buldu aslına bakarsan partide ufak küçük dağılıyordu. Ama anlaşışan asıl dağılan pınar olmuştu bacaklarından damlayan spermlerin farkında bile değildi oda karımla sarılarak ayrıldı ben masörümüz ve karım evde kalmıştık herkez çıkar çıkmaz derhal karımın dudaklarına yapıştım amını okşamaya başladım emreye’de yanımıza gelmesini rica ettim üçümüz ayakta dans ediyorduk. Karım Masörümüzü yormayalım az önce çok yorulmuşlardır diye kıskanç bir tirp attı ben herşeyden habersiz gibi.. Niçin diye sordum az önce iki kere sikişti diyince karım bende masörün fermuarını açrak yarağını dışarı çıkardım zavalı yarak şimdi karım seni uyandırır dedim. Karıma nasıl oldu aşkım dediğimde karım Herşeyi bana anlatı ve aramızda kalmasını söylemiş oldu ben tamam diyerek karımla masörümüzün sikini sabaha kadar kullandık. Ve aslolan güzel haber karım ve Pınar masörümüzden hamile çok mutluyuz.
Previous
Next Post »

8 yorum

Click here for yorum
28 Ocak 2021 14:54 ×

Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil 👅 darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

Balas
avatar
admin
21 Mart 2021 06:52 ×

İstanbul murat ben sex fantazi kaçamak heyecan ve tek gecelik ilişki arayan bayanlar bekliyorum nihatselimiye@hotmail.com

Balas
avatar
admin
27 Mart 2021 01:43 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Balas
avatar
admin
27 Ekim 2021 08:15 ×

Ben Varol evli çiftlere katılmak isterim. Yazın veya arayın. Telefon özele açıktır. 05436348670. Mailim varolsert@hotmail.com

Balas
avatar
admin
30 Kasım 2021 04:29 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Balas
avatar
admin
ben
9 Mart 2022 05:24 ×

Offf 0534 489 55 20

Balas
avatar
admin
29 Mart 2022 04:57 ×

Şişman vede yaşlı bayan hastasıyım 60 yaş üstü 100 kilo üstü olan bayanlar arasın özele açık konuşmak boşalmak isteyen özele açık 05359219434

Balas
avatar
admin
10 Nisan 2022 03:36 ×

Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum..işte buda benim.05359219434 olay sadece seks değil,muhabbeti iyi, kültürlü insanlar ararsa sevinirim 05359219434 özele açık

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment